جهان

کارگردان آمریکایی: برای شناخت پیامبر اول باید امیرالمومنین را شناخت

یک کارگردان و بازیگر آمریکایی که مسلمان شده است تأکید کرد به این علت نام علی را برای خود انتخاب نموده که امیرالمومنین علی علیه السلام را بسیار دوست دارد.

یک کارگردان و بازیگر آمریکایی که مسلمان شده است تأکید کرد به این علت نام علی را برای خود انتخاب نموده که امیرالمومنین علی علیه السلام را بسیار دوست دارد.

«شان علی استون» کارگردان و بازیگر آمریکایی که مسلمان شده، در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی، افزود: من به این علت نام علی را انتخاب کردم که امیرالمومنین علی علیه السلام را بسیار دوست دارم و معتقدم اگر کسی بخواهد رسول خدا صلی الله علیه و آله را بشناسد، اول باید امیرالمومنین علیه السلام را بشناسد.

وی ادامه داد: اولین امام شیعیان نزدیکترین شخص به پیامبر بود و با دختر ایشان ازدواج نمود. از طرفی امیرالمومنین علیه السلام، در صبر و حکمت بی نظیر هستند.این حرف من نیست و پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله بارها از ایشان تمجید نموده اند.

این کارگردان آمریکایی افزود: اگر به اسلام حضرت علی، امام حسن و امام حسین علیهم السلام نگاه کنیم، می‌بینیم که این اسلام، متفاوت و مسامحه جوست. عده‌ای خواهند گفت که اسلام دیگری در حال ترویج در جهان است که با دیگران همزیستی مسالمت آمیز ندارد.

شان علی استون، تصریح کرد: پس ما اسلامی داریم که به دنبال صلح است و اسلام دیگری که صلح با دیگران را نمی‌پذیرد؛ مشکل از آنجایی آغاز می شود که اسلام بدون اهل بیت علیهم السلام وارد کشورهای غیر مسلمان می گردد.آن‌ها اعتقادات خصمانه‌ای دارند و معتقدند می‌توانند از غیرمسلمانان دزدی کنند و آن‌ها را اذیت کنند. این مسئله است که باعث می‌شود طرف مقابل، احساس ترس کند و از خود واکنش نشان دهد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا