جهان

چهارمین جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» در لندن برگزار می شود

جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» به لندن باز می گردد.

 

جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» به لندن باز می گردد.

پایتخت انگلستان آوریل 2019 میزبان چهارمین دوره  جشنواره خرید مسلمانان(که  قبلا جشنواره  سبک زندگی اسلامی لندن نام داشت) خواهد بود.

این رویداد که سالانه برگزار می شود هم اکنون به بخشی از بزرگترین مراسم حلال در بریتانیا تبدیل شده و خدمات و محصولات مسلمانان و مرتبط با دین اسلام را از سرتاسر کره زمین به نمایش می گذارد و هر مارک تجاری حلال محصولات و خدمات برای معرفی خود به این مراسم مراجعه می کند.

مدیر این جشنواره در باره آن می گوید: بیش از یک چهارم جمعیت جهان را مشتریان مسلمان تشکیل می دهند و این شاخه ای از خریداران هستند که تا چند سال آینده، بیش از 3 تریلیون دلار خرید انجام خواهند داد.

وی افزود: هدف ما این است که بخش های بدون استفاده در این اقتصاد را به جریان اصلی بازار جهانی بیاوریم و به دنیا نشان دهیم که مسلمانان از نظر اقتصادی چه خدمات و محصولاتی می توانند به این بازار ارائه دهند.

لازم به ذکر است در این جشنواره قرار است غرفه های محلی و بین المللی تجاری مانند سال گذشته در مرکز نمایشگاهی ارلز کورت(المپیا) در لندن برگزار شود.

تخمین زده می شود که بیش از 20 هزار نفر در این جشنواره دو روزه شرکت نموده و بیش از نیمی از آنها مبالغ چشمگیری از این غرفه ها خرید نمایند.

گفتنی است اقتصاد رو به رشد اسلامی در جهان هم اکنون در شاخه های مختلف غذای حلال، اقتصاد اسلامی، گردشگری اسلامی، لباس های حجابی، رسانه ها و دیگر موراد ادامه داد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا