جهان

انتقاد سیاستمدار انگلیسی از حرکت ضداسلامی و اهانت به پیامبر اسلام

شرکت سیاستمدار انگلیسی در یک راهپیمایی ضداسلامی و اهانت وی به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله، انتقادات گسترده ای در برداشته است.

 

شرکت سیاستمدار انگلیسی در یک راهپیمایی ضداسلامی و اهانت وی به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله، انتقادات گسترده ای در برداشته است.

 رئیس حزب پوپولیست استقلال انگلیس به خاطر همراهی با یک راهپیمایی ضد اسلامی در شهر شمالی ساندرلند، توسط «نایجل فراژ» رئیس پیشین حزب استقلال پادشاهی متحد انگلیس به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

نایجل فراژ پس از این راهپیمایی اسلام هراسی، به جرارد باتن رئیس حزب استقلال انگلیس هشدار داد و گفت که وی باید همنشین بهتری برای خود انتخاب کند.

فراژ در این باره به خبرنگاران گفت: نگرانی من در رابطه با چنین گروه هایی این است که بحث های  آن ها بالا گرفته و کار به اهانت و دشمنی با تمام دین می رسد.

گفتنی است در این راهپیمایی که توسط یک گروه راست افراطی ضداسلامی با نام اتحادیۀ فوتبال دموکراتیک تشکیل شده بود، باتن اقدام به سخنرانی علیه اسلام و مسلمانان کرده بود.

بر اساس پوشش خبری این راهپیمایی، این سیاستمدار انگلیسی در سخنانش به پیامبر اسلام  صلی الله علیه و آله اهانت کرده است.

در این راهپیمایی سه نفر دستگیر شده اند. اعضای این گروه همچنین با تظاهرکنندگان ضدنژادپرستی که درهمان روز برگزار شده درگیر شده اند.

این سیاستمدار اسلام هراس بریتانیایی پیش از این نیز برای شرکت در اجتماعات برگزار شده توسط  سازمان نژاد لیگ دفاع انگلیس و گروه ضداسلامی پگیدا نیز دعوت شده بود و تونی رابینسون، نژادپرست معروف انگلیسی به او پیشنهاد عضویت در این گروه  را داده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا