جهان

مسلمان شدن اعضای خانواده یک تازه مسلمان هندی پس از قتل وی

پدر تازه مسلمان هندی که به دلیل گرویدنش به دین اسلام به قتل رسیده بود، نیز مانند دیگر اعضای خانواده وی به دین اسلام گروید.

 

پدر تازه مسلمان هندی که به دلیل گرویدنش به دین اسلام به قتل رسیده بود، نیز مانند دیگر اعضای خانواده وی به دین اسلام گروید.

فیصل کومار جوان 30 ساله تازه مسلمانی بود که به دلیل گرویدن به دین اسلام در منطقه «کرالای» هندوستان توسط هندوهای افراطی وحشیانه به قتل رسید. 

پس از قتل بی‌رحمانه  این جوان هندی در تاریخ 19 نوامبر 2016، مادر و کمی بعد دو خواهرش، شوهر و پنج تن از فرزندان آنان به دین اسلام گرویدند و پدر وی آخرین عضو این خانواده نیز بالاخره تصمیم گرفت به دین اسلام مشرف شود.

گفته می‌شود به غیر از یکی از خواهرشوهرهای این جوان هندی که متهم به دخالت در قتل وی نیز می‌باشد، اکنون تمام اعضای خانواده وی به دین اسلام ملحق شده‌اند.

گفتنی است پس از قتل فیصل، پلیس 12 تن از کارگران هندو از جمله شوهر خواهر وی را که در این جنایت دسته جمعی مشارکت داشته‌اند دستگیر کرد. 

به گزارش پلیس، متهمان در جلسات بازجویی، علت به قتل رساندن جوان هندی را نگرانی از تاثیرگذاری وی بر روی سایر اعضای خانواده و گرویدن آنها به دین اسلام اعلام کرده بودند.

گفته می‌شود متهم اصلی این پرونده، پیش از این نیز یکی دیگر از تازه مسلمانان شهر به نام یاسر را در سال 1998 به قتل رسانده بود، اما دادگاه عالی هند در ماه جولای سال گذشته وی را تبرئه کرده بود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا