جهان

نامه بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی به حکومت و کشورهای جهان به مناسبت نزدیک بودن ماه مبارک رمضان

به مناسبت نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، «بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، نامه‌ای را به حکومت ها و کشور های جهان ارسال کرد.

 

به مناسبت نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، «بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، نامه‌ای را به حکومت ها و کشور های جهان ارسال کرد.

در نامه این بنیاد که نسخه‌ای از آن به دست خبرگزاری شیعه ویوز رسیده است آمده: روزهای کمی تا حلول ماه مبارک رمضان در پیش داریم، ماهی پر فیض و فضیلت ، ماه توبه و آمرزش گناهان، ماه خشنودی رسول خدا و مسلمانان، و ماه بشارت دهنده خیر و برکت برای تمام مردمان جهان. 

این بنیاد حقوق بشری با اظهار تاسف ادامه داد: با حلول این ایام، شاهد آن هستیم که برادران و همنوعان خود در نقاط مختلف جهان از دو چیز رنج می برند؛ اول جنگ ،کشتار و درگیری های داخلی و خارجی؛ و دوم، نیازمندی، محرومیت و گرسنگی. 

این نامه افزود: تمامی این امور و بدبختی ها همگی فتنه شیطان است که باعث بیچارگی و فلاکت برخی و قطع شدن رزق و روزی افراد میشود.

در ادامه این مرکز حقوق بشری همه مسلمانان را خطاب قرار داده و گفت: ای مسلمانان جهان، ماه مبارک رمضان نزدیک است و مردم سوریه و یمن، محتاج کسی هستند تا آنها را یاری و مددرسانی کنند و از مشکلات آنها بکاهد و این امر یک وظیفه اسلامی و انسانی و بی منت است. 

این نامه در پایان با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت «رسول اکرم صلی الله علیه و آله» افزود: مومنان همه با هم مهربان و یار و یاور هم هستند ومانند بدنی هستند که اگر عضوی از آن بدرد آید، بقیه اعضا نیز همدرد می شوند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا