رسانه های شیعه

حضور مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام در چهارمين دوره نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد

«مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام» از حضور خود در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد خبر داد. 

 

«مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام» از حضور خود در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد خبر داد. 

پس از حضور موفقیت آمیز «مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام» در نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی در شهر مقدس نجف، این مجموعه در چهارمین دوره از «نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی شهر بغداد» حضور یافت.

به گفته نمایندگان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در این نمایشگاه، هدف از شرکت در اين نمايشگاه معرفی جايگاه و نقش شبكه هاى ماهواره اي مستقل شيعي در معرفى اسلام ناب محمدی به جهانیان است.

همچنین در غرفه «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» به سوالات بازدیدکنندگان درباره چگونگی کسب موفقیت در اداره رسانه های شیعی پاسخ داده شده و محصولات فرهنگىِ این مجموعه رسانه ای نیز، از طریق «موسسه فرهنگي فدك» به علاقه مندان عرضه شده است.

 لازم به یاد آوری است، این اولین حضور «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد است که پس از کسب موفقیت های چشمگیر در «نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر مقدس نجف» و تنها چند روز پس از آن، صورت می گیرد.

«چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی بغداد» از امروز ـ چهار شنبه ـ کار خود را آغاز نموده و تا ده روز دیگر ادامه خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا