رسانه های شیعه

حضور محمد رضا طالقانی و علی پروین در ویژه برنامه پنجمین سالگرد شبکه جهانی امام حسین علیه السلام 

، روابط عمومی شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در کربلای معلی در راستای تشریح ویژه برنامه های پنجمین سالگرد افتتاح این شبکه مقدسه از حضور محبوب ترین چهره های ورزشی کشور ایران در ویژه برنامه ی “پنجمین سالگرد ” خبر داد.

04.JPG - 104.29 kb

به گزارش شیعه ویوز ، روابط عمومی شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در کربلای معلی در راستای تشریح ویژه برنامه های پنجمین سالگرد افتتاح این شبکه مقدسه از حضور محبوب ترین چهره های ورزشی کشور ایران در ویژه برنامه ی “پنجمین سالگرد ” خبر داد.

در این ویژه برنامه که به مناسبت پنجمین سالگرد افتتاح حسینیه ای فراتر از کهکشان پخش خواهدشد ،علی پروین از چهره های شاخص و پیشکسوت در عرصه ورزش فوتبال ، یکی از میهمانان ویژه ی این برنامه می باشد که در خلال این برنامه از نقش اعتقادات مذهبی به خصوص امام حسین علیه السلام در پیشرفت فردی و اجتماعی خود سخن به میان می آورد .

محمد رضا طالقانی که تا کنون مستند “مدال افتخار” از وی در این شبکه مقدسه پخش شده و هم چنین در ماه جمادی میهمان برنامه زنده سرزمین عشق بوده است ، از دیگر میهمانان این ویژه برنامه می باشد.

هم چنین در این برنامه برخی از شخصیت های دیگری از جمله حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن یوسفی ، علی پاکدامن از مداحان اهل بیت علیهم السلام و داریوش آشوری از چهره های رسانه ای حضور دارند .

زمان پخش این برنامه یکشنبه مورخ  1393/03/11 ساعت 09:15 به وقت مشهد مقدس و بازپخش آن ساعت 16:45به وقت مشهد مقدس می باشد .

01.jpg - 108.18 kb

02.JPG - 107.3 kb

03.JPG - 99.06 kb

 

06.JPG - 72.91 kb

05.JPG - 88.08 kb

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا