رسانه های شیعه

اهدای هزاران شاخه گل به بینندگان شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در سراسر دنیا

 در آستانه پنجمین سالگرد راه اندازی شبکه جهانی امام حسین علیه السلام، هزاران شاخه گل به همراه کارت تبریک، به ببیندگان و همراهان همیشگی این شبکه مقدسه در سراسر کره زمین اهدا شد.

 

مدیر روابط عمومی شبکه جهانی امام حسین علیه السلام اعلام کرد: در آستانه پنجمین سالگرد راه اندازی شبکه جهانی امام حسین علیه السلام، هزاران شاخه گل به همراه کارت تبریک، به ببیندگان و همراهان همیشگی این شبکه مقدسه در سراسر کره زمین اهدا شد.

این اقدام زیبا با استقبال بسیار خوبی از سوی بینندگان این شبکه همراه بود و آنان ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های مفید و مستدل این شبکه جهانی، برای مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام موفقیت های چشمگیر آرزو کردند.

مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام تنها رسانه شيعي است كه همزمان در سرتاسر كره زمين به سه زبان زنده دنيا، اسلام راستين و فرهنگ صلح طلبي و آزادي خواهي امام حسين عليه السلام را ابلاغ و در سطح وسیعی منعکس مي نمايد .

فعاليت های فراوان و متنوع اين شبكه، برنامه هاي علمي، روش متعادل در بحث، طرح مباحث دقیق و منطبق با عقل و منطق و محبوبيت آن در بين صدها ميليون مسلمان و غير مسلمان در قاره هاي آسيا، اروپا، امريكا، افريقا واستراليا از طريق ماهواره و ديگر رسانه هاي ارتباطي، باعث شده است كه جمع کثیری از غير مسلمانان و غير شيعيان به مذهب حقه اهل بيت عصمت و طهارت علیهم السلام و اسلام حقیقی مفتخر شوند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا