رسانه های شیعه

قطع موقت شبكه جهانی امام حسين ٢ توسط کشورهای غربی و عربی

اين شبكه مقدس از سحرگاه روز دوشنبه با فشارهاي فراواني كه وهابیون به ماهواره نيلست وارد نموده اند ، تعطيل شده است .

54511.jpg - 85.96 kb 

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ 

با نهایت تأسف و تأثر فراوان،و  براساس بغض دیرینه دشمنان اسلام با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، و تلاش و  پيگيري های قابل تأمل و همزمان سران وهابیت در برخی از کشورهای غربی و اسلامی، پخش شبكه جهانی امام حسين ٢ به زبان عربي موقتاً قطع و تعطیل شد .

اين شبكه مقدس از سحرگاه روز دوشنبه با فشارهاي فراواني كه وهابیون به ماهواره نيلست وارد نموده اند ، تعطيل شده است .

مجموعه رسانه اي شبکه جهانی امام حسين عليه السلام كه در سال ١٤٣٠ هجري قمري و از اواسط سال ١٣٨٨ هجري شمسي فعاليت خود را با تأسيس دوّمين شبكه ماهواره اي شيعه به زبان فارسي و  با شعار حسينيه اي فراتر از كهكشان ، به توصيه مرجع عالیقدر حضرت آيت الله العظمى سيد صادق حسيني شيرازي در كربلاي معلی آغاز نموده است ،  پس از مدتي بر اساس درخواست فراوان شيعيان و دوستداران امام حسين عليه السلام و ارسال هدايا و نذورات حسيني از سراسر كره زمين موفق به تأسيس شبكه امام حسين ٢ و٣ به زبانهاي عربي وانگليسي شده است .

مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام تنها رسانه شيعي است كه همزمان در سر تا سر كره زمين به سه زبان زنده دنيا، اسلام راستين و فرهنگ صلح طلبي و آزادي خواهي امام حسين عليه السلام را ابلاغ و در سطح وسیعی منعکس مي نمايد .

فعاليت فراوان و متعدد اين شبكه، برنامه هاي علمي، روش متعادل ايشان در بحث، مباحثی دقیق و منطبق با عقل و منطق و محبوبيت آن در بين صدها ميليون مسلمان و غير مسلمان در قاره هاي آسيا، اروپا، امريكا، افريقا واستراليا از طريق ماهواره وديگر رسانه هاي ارتباطي باعث شده است كه جمع کثیری از غير مسلمانان و غير شيعيان به مذهب حقه اهل بيت عصمت وطهارت علیهم السلام و اسلام حقیقی مفتخر شوند . 

محبوبيت فراوان اين شبكه و تاثيرگذاری برنامه های آن موجب شده است كه اخيرا در برخي از كشورها، محدوديت هايي براي آن و دفاتر توليد اين شبكه مقدس ايجاد گردد، در حدي كه بعضي از خادمین این شبکه حسینی تهديد به ترور و  برخي نیز هم اكنون بازداشت و در زندان به سر مي برند .

بر اساس این فشارها نیز هم اكنون نماينده شبكه امام حسين عليه السلام در يمن بازداشت و ديگر نماينده اش جناب آقای سيد رضا موسوي در بحرين از يكسال پيش بدليل ارتباط با شبكه جهاني امام حسين عليه السلام در زندان به سر مي برد .

لازم به ذكر است كه مدتي است حساب بانكي اين شبكه در انگلستان به بهانه نشر فرهنگ اسلام راستين و ارتباط با شيعيان كشور ايران مسدود شده است، همانطور كه همزمان ديگر حساب هاي بانكي اين شبكه در بعضي از كشورهاي اسلامي نيز به بهانه دفاع از تشيع و نشر شعائر حسيني و فرهنگ قرآن و عترت مسدود گشته است .

شبكه امام حسين ٢ به زبان عربي كه على رغم عمر كوتاهش در دنياي رسانه، توانسته است در بسياري از خانه هاي عرب زبانها در شرق و غرب كره زمين نفوذ پیدا كند، سبب اضطراب و ناراحتی بسياري از سران ظالم و وهابي كشورهاي عربي شده است ،تا آنجا که برخی از آنها مشاهده اين شبكه مقدس را در اين كشورهاي اسلامي ممنوع نموده اند و در بسياري از ساعات شبانه روز مردم را بواسطه پارازيت هاي موجود از ديدن اين شبكه به زبانهاي مختلف محروم گردانیدند. 

حال شاهد آنیم که از سحرگاه روز دوشنبه با فشارهاي فراواني كه به ماهواره نيلست وارد نموده اند اين شبكه بصورت موقتي تعطيل گرديده است و هم اكنون واحد حقوقي وفني اين شبكه در حال بررسي راه ها براي جلوگيري قانوني از اين ممنوعيت هستند .

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا