رسانه های شیعه

پیام تسلیت مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در پی حادثه رانش زمین و سیل در ولایت «بدخشان» افغانستان

سخنگوی اداره امنیت ملی افغانستان در جمع دانشجویان دانشگاه کابل اعلام کرد: عوامل انتحاری در مدارس دینی اهل تسنن پاکستان آموزش می بینند.

 

وقوع رانش زمین و سیل در ولایت «بدخشان» در شمال افغانستان، منجر به خسارات جانی و مالی فراوانی گردید. منابع پزشکی این ولایت شیعه نشین از کشته شدن 2100 نفر از مردم این منطقه خبردادند.

در این رویداد، یک کوه روی محله ای که بیش از 1000 خانوار در آنجا زندگی می‌کردند، رانش کرد که بر اثر آن، بیش از 300 منزل مسکونی به زیر این کوه فرو رفت و هزاران نفر زخمی و بی خانمان شده اند.

بنا بر گزارش این منابع: احتمال رانش یک کوه دیگر نیز در این منطقه وجود دارد و به همین دلیل مسئولان ولایت بدخشان به آن‎ها توصیه کرده‎اند که منازل خود را ترک کرده و در مناطق امن پناه بگیرند.

در پی این حادثه، مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام پیام تسلیتی بدین شرح صادر نمود:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه غم انگیز سیل و رانش زمین در ولایت بدخشان افغانستان که منجر به کشته و مجروح شدن و بی‌خانمانی هزاران نفر از شیعیان این کشورشد، موجب تأسف و تألم گردید.

مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام ضمن همدردی با ملت شریف افغانستان، به ویژه آسیب دیدگان این حادثه، شفای عاجل همه مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می نماید. امید است رحمت واسعه الهی، فقدان جان باختگان و آسیب‌های ناشی از این واقعه ناگوار را جبران نماید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا