رسانه های شیعه

فعالیت های عضو هیئت مدیره مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در سفر به آلمان

سفر نماینده مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام به کشور آلمان به پايان رسيد. 

سفر آقای سید رئوف حکیم از اعضای هیئت مدیره مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام که جهت شرکت در چهارمین گردهمایی بزرگ بینندگان شبکه امام حسین علیه السلام در اروپا به آلمان سفر کرده بود، پايان یافت. 

به گزارش شیعه ویوز، وی در این سفر که با همراهی نمایندگان مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در آلمان،  انجام شد در شهرهای مختلف کشور آلمان از جمله هانوفر، مانهایم، لودیکسافن، منستر، هامبورگ، دارمشتادت، دورتمند، برلین حضور یافتند. 

این هیئت در سفر خود از حسینیه ها و مراکز مهم شیعی دیدن کرده و با فعالانی از جمله حجت الاسلام والمسلمين سيدنصير حيدری و آقايان قاسم اكبر و نبی اکبر و سيدحسن حسينی دیدار نمودند. 

در این دیدارها با توجه به رهنمودهای مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله، بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر این مراکز تاکید شد. 

همچنین در این شهرها بینندگان شبکه امام حسین علیه السلام و یاوران حسینی نذورات خود را به نماینده این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی تحویل دادند. 

دیدار با جوانان حسینی، گفتگو با آن ها و ابلاغ پیام مرجعیت شیعه به ایشان مبنی بر تعظیم شعائر حسینی از دیگر فعالیت های آقای سید رئوف حکیم و هيئت همراه در این سفر بود.

 

همچنین وی به همراه نمايندگان این مجموعه رسانه ای، در مراسم سیاهپوشان حسینیه حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف در شهر دارمشتات آلمان شرکت کردند .

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا