رسانه های شیعه

چهارمین گردهمایی بزرگ بینندگان شبکه امام حسین علیه السلام در هانوفر آلمان

چهارمین گردهمایی بزرگ بینندگان شبکه امام حسین علیه السلام در اروپا برگزار شد. 

 

چهارمین گردهمایی بزرگ بینندگان شبکه امام حسین علیه السلام در اروپا برگزار شد. 

به گزارش شیعه ویوز، این گردهمایی در شهر هانوفر -آلمان و در آستانه عید غدیر برگزار گردید و با استقبال چشمگیر شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام روبرو شد. 

بر اساس این گزارش، چهارمین گردهمایی بینندگان شبكه امام حسين عليه السلام در شهر هانوفر مانند دیگر همایش ها، بصورت زنده و همزمان با استودیو بین الحرمین در شهر مقدس کربلا از شبكه امام حسين عليه السلام پخش شد. 

در این گردهمایی، مداح اهل بیت علیهم السلام نزار القطری ضمن مدیحه سرایی با شرح آیاتی از قرآن کریم حاضرین و بيننده هاى شبكه امام حسين عليه السلام را به حمایت مادی و معنوی از فعاليتهاى اين شبكه تشويق نمود. 

همچنین، حضور نماینده آستان مقدس رضوی حجت الاسلام و المسلمين ظهورى رنگ و بویی رضوی به این مراسم داد و سخنان حجت الاسلام و المسلمين سید نصیر احمد حیدرى از اساتيد حوزه علميه قم و اصفهان و امام جماعت بزرگترين مسجد در برلين بر فضاى معنوى اين گردهمايى افزود. 

این همایش که با اجرای محمد امین رضایی، برگزار گشت، شاهد حضور آقایان قاسم فهد  و سید رئوف حکیم از اعضاى هیأت مدیره مجموعه رسانه‌ای امام حسین عليه السلام بود. 

گفتنی است، حاضرین در این همایش علاوه بر نذورات نقدی، طلا و جواهرات خود را به مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام هدیه نمودند. 

در انتهای این گردهمايى نیز به سه نفر از حاضرین به قید قرعه كمك هزينه سفر به شهر مقدس کربلا اهدا شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا