رسانه های شیعه

پیام تسلیت شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در پی ارتحال آیت الله سیاح

 

به گزارش شیعه ویوز ، مدیریت شبکه جهانی امام حسین علیه السلام به مناسبت ارتحال آیت الله حاج شیخ علی سیاح رضوان الله تعالی علیه مديریت دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله در مشهد مقدس پیامی بدین شرح صادر نمود : 

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم ثََُلم فی الإسلام ثلمة لا یسدها شیء الى یوم القیامة

ارتحال غمبار عالم ربانی و خطیب و مؤلف ارزشمند شیعه ، آیت الله حاج شیخ علی سیاح رضوان الله تعالی علیه ، مديریت دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله در مشهد مقدس موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن عالم خدوم که از وکلای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی و مرجع راحل مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمد حسینی شیرازی قدس سره بشمار می رفت ، عمر مبارکش را در راه خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و معارف حَقَّه تشیع وقف نمود و همواره در پی اجرای منویات مرجعیت جلیل القدر شیعه در اجرای شعائر حسینی ، احسان به فقرا و مستمندان و فعالیت در امور خیريه از جمله ساخت مساجد و حسینیه ها و رسيدگی به ایتام کوشا بود.

وجود ارزشمند ایشان منشاء برکات فراوانی در جوار با عظمت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و حوزه های علمیه آن سامان بوده است و بی شک فقدان آن عالم ربانی خسارتی بس عظیم برای مراکز علمی آن دیار خواهد بود .

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام، ضایعه فقدان این عالم وارسته را به ساحت مقدس حضرت مهدی موعود ارواحنافداه و مرجعیت شیعه و مراکز علمی جهان اسلام و مردم شریف مشهد مقدس ، بویژه به خانواده ایشان تسلیت عرض می نماید و از خداوند منان رحمت و مغفرت واسعه اش را برای آن عالم خدوم خواستار و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماید.

 

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام

تاریخ  هفدهم محرم 1435کربلای معلی

{mp4remote}http://host11.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/278/23e03014d4cf638dd32f447f2184da33833418.mp4{/mp4remote}

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا