رسانه های شیعه

بازدید نماینده شیعه پارلمان کویت از مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام

یکی از نمایندگان شیعه پارلمان کویت در مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام حضور یافت.

 

یکی از نمایندگان شیعه پارلمان کویت در مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام حضور یافت.

به گزارش شیعه ویوز «دکتر صالح عاشور» نماینده پارلمان کویت در سفر زیارتی خود به شهر مقدس کربلا، با حضور در مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام از این مجموعه مستقل شیعی دیدن نموده و با «حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی» مدیر مسئول مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در مورد مسائل مختلف مربوط فی مابین دو کشور عراق و کویت و نیز کمک‌های ملت عراق به ملت کویت در جریان سیلی که اخیرا در این کشور به دلیل بارش‌های شدید باران واقع شده بود، گفتگو شد.

همچنین دو طرف درباره طرح قانون «فقه جعفری» که از سوی «دکتر صالح عاشور» و «خلیل ابراهیم» و چند تن دیگر از نمایندگان پارلمان کویت مطرح شده و مورد موافقت کمیسیون قانونی این کشور قرار گرفت، بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این دیدار نیز «دکتر صالح عاشور» پس از آشنایی با طرح «خانه مودت»، ضمن تقدیر از این طرح اجتماعی، حمایت خود را از آن اعلام کرد.

طرحی که برای آسان سازی هرچه بیشتر جوانان عراقی، بدون در نظر گرفتن مذهب یا قومیت آن‌ها و با هدف ریشه کن نمودن پدیده تجرد گرایی، توسط موسسه مصباح الحسین علیه السلام راه اندازی شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا