رسانه های شیعه

معرفی بزرگترین طرح ازدواج جوانان «خانه مودت» در استان بصره عراق

همایش معرفی طرح «خانه مودت» با هدف ازدواج آسان برای جوانان عراق، در استان بصره برگزار می‌شود.

 

همایش معرفی طرح «خانه مودت» با هدف ازدواج آسان برای جوانان عراق، در استان بصره برگزار می‌شود.

«موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام» از برگزاری همایش معرفی طرح «خانه مودت» با هدف آسان سازی ازدواج جوانان عراقی در سالن «الفراهیدی» هتل بین المللی «البصره شیراتون» در استان بصره خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز، این همایش با همکاری «مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام»، «شبکه ملی عراق»، موسسه خیریه «اچ دی آر اف» (HDRF)، مجموعه هتل‌های المنصور میلیا، هیئت الصادقیه، سازمان بیادر و موسسه رسول اعظم صلی الله علیه و آله، در روز یک شنبه هفته آینده در بصره برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری این همایش، از شخصیت‌های اجتماعی و مذهبی، شیوخ عشایر، تجار و خیرین از ادیان مختلف برای حضور در این همایش دعوت شده است.

برگزار کنندگان این همایش هدف از برگزاری آن را، تبیین و معرفی طرح ازدواج خانه مودت، راه‌های ثبت نام و چگونگی حمایت از این طرح بزرگ و راهبردی، عنوان کردند.

طرح خانه مودت، که توسط موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، یکی از مراکز وابسته به دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی مدظله، بنیانگذاری شده، بزرگ ترین پروژه ازدواج دسته جمعی است که برای کمک و آسان سازی ازدواج جوانان عراق از هر نژاد و قومیتی، از شمالی ترین نقطه تا جنوبی ترین منطقه این کشور و در راستای از بین بردن پدیده تجرد قطعی، آغاز شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا