رسانه های شیعه

پخش سری جدید برنامه بینات از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

سری جدید برنامه بینات از شبکه فارسی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، در حال پخش است.

 

سری جدید برنامه بینات از شبکه فارسی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، در حال پخش است.

برنامه بینات، برنامه ای علمی-پژوهشی است که  مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام با هدف شفاف سازی هرچه بیشتر اعتقادات باطل و مذاهب دروغین، برای بینندگان اندیشمند خود تهیه نموده است. 

این سری از برنامه بینات که در قالب مجموعه 50 قسمتی تدارک دیده شده، توسط دانشمند ارجمند آیت الله موسوی زنجانی در مجموعه رسانه امام حسین علیه السلام تولید شده و از شبکه فارسی زبان این مجموعه در حال پخش است. 

برنامه بینات، در سری جدید خود با موضوع نقد عرفان های ساختگی، چگونگی القاء این گونه اعتقادات به مسلمانان را به لحاظ تاریخی مورد بررسی قرار می دهد. 

برخی از این موضاعات عبارتند از: نقد عرفان ابن عربی، عدم وجود مصدر اسلامی برای عرفان اصطلاحی، دروغ بستن و اهانت به پیامبران در منطق تصوف، ضدیت کلام عرفا با منطق اسلام، عدم ارتباط عرفان اهل سقیفه با اسلام حقیقی، دروغ بستن‌ به خدا در منطق تصوف و تمرکز بر حیرت و سرگردانی در عرفان اصطلاحی. 

شایان ذکر است، برنامه بینات از شبکه فارسی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 به وقت کربلای معلی و 22:30 به وقت شهر مقدس مشهد، پخش می شود. 

همچنین تکرار این برنامه در روز بعد به درخواست بینندگان فارسی زبان ساکن اروپا و آمریکا ساعت 3:45 دقیقه و 10 بامداد، پخش خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا