رسانه های شیعه

استقبال بی نظیر از غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام در نمایشگاه بین المللی بغداد

غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین (علیه السلام) در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی بغداد مورد استقبال بی نظیر علاقمندان به محصولاتمذهبی ـ فرهنگی قرار گرفت.

 

 

غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین (علیه السلام) در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی بغداد مورد استقبال بی نظیر علاقمندان به محصولات مذهبی ـ فرهنگی قرار گرفت.

در همین راستا «محمد الدراجی» وزیر سابق صنعت و معدن کشور عراق در گفتگو با خبرگزاری شیعه ویوز گفت: ما موفق شدیم از غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین (علیه السلام) و همچنین از غرفه موسسه فرهنگی خیریه امام حسین (علیه السلام) دیدن کنیم و از نزدیک با فعالیتهای این مجموعه ها بیشتر آشنا شویم .

 وی ضمن اشاره به مدیریت موفقیت این مجموعه رسانه ای ادامه داد: این مایه مسرت و خوشحالی است که مجموعه رسانه ای امام حسین (علیه السلام)، خدماتی شایان در راستای نشر فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و تعالیم دینی و انسانی مذهب تشیع در سطح جهانی ارائه می نماید.

«هاشم محمد حاتم» رئیس هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی بغداد نیز ضمن بازدید و دیدار با مسئولان غرفه مجموعه رسانه ای امام حسین (علیه السلام) تصریح کرد: نمایشگاه امسال با شعار (وطنمان را آزاد کردیم و باهم آن را خواهیم ساخت) شاهد استقبال خوبی از سوی مردم علاقمند است، نمایشگاهی که عرضه کننده محصولات مختلف وارداتی و تولیدی در زمینه های تجاری، صنعتی، رسانه و دیگر محصولات است که در آن 18 کشور در قالب 688 شرکت جهانی عراقی و غیر عراقی شرکت کرده اند.

وی در ادامه، مجموعه رسانه ای امام حسین (علیه السلام) را مجموعه ای موفق در نشر زمینه های فکری، اعتقادی، اجتماعی دانسته و افزود: امیدوارم که این مجموعه رسانه ای روز به روز پیشرفت نموده و در راستای نشر مفاهیم صحیح اسلام و برقراری زندگی مسالمت آمیز بیش از پیش موفق باشد.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا