رسانه های شیعه

شرکت «مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام» در جشنواره بين المللي رسانه اي «غدير» در نجف

يازدهمين دوره «جشنواره بين المللي رسانه اي غدير» در شهر مقدس نجف آغاز به كار كرد. 

 

يازدهمين دوره «جشنواره بين المللي رسانه اي غدير» در شهر مقدس نجف آغاز به كار كرد. 

«مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام »، در اين دوره از جشنواره بين المللي رسانه اي غدير شرکت كرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني الغدير؛  «مضر البکاء»  دبير يازدهمين جشنواره بين‌المللي رسانه‌اي غدير،  از آغاز به كار اين جشنواره از  ۲۳ شهريورماه در نجف اشرف خبرداد.

وي افزود: اين دوره از جشنواره با دوره‌هاي گذشته تمايز جدي دارد، چرا که در اين دوره از جشنواره، کشور‌هايي جديد،  و  بيش از ٦٠٠ شركت و شبكه داخلي و خارجي با محوريت رسانه حضور دارند.

مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام نيز شركت خود  در اين دوره از جشنواره رسانه اي غدير را،  اعلام كرده است.

مجموعه رسانه اي امام حسين عليه السلام كه مالكيت ٥ شبکه تلويزيون جهاني به ٥ زبان فارسي، عربي، انگليسي، تركي و اردو را، به همراه خبرگزاري شيعه ويوز به سه زبان فارسي و عربي و انگليسي دارا مي باشد، بعد از تجربه موفق خود در نمايشگاه هاي بين المللي كربلا و بغداد، با حضور در اين دوره از نمايشگاه، دست آوردهاي رسانه اي خود را در معرض ديد عموم قرار داده است.

مهم‌ترين هدف اين جشنواره، ايجاد پل‌هاي تفاهم و همکاري و خلق فضايي دوستانه براي تحکيم ارتباط ميان مؤسسات و مجموعه هاى رسانه اي است. 

در خلال فعاليت‌هاي اين جشنواره، مسابقه‌اي براي آثار تلويزيوني، راديويي، مطبوعاتي و اينترنتي شرکت‌کننده در اين جشنواره،  و همچنين  سمينارهاي فکري، نمايشگاه‌هاي عکس، و تجليل از شخصيت‌هاي برجسته رسانه‌اي برگزار خواهد شد. 

يادآور مي‌شود، جشنواره بين‌المللي رسانه‌اي غدير همه سال به همت شبکه ماهواره‌اي «الغدير» و با حضور صدها مؤسسه اطلاع‌رساني، فني و شرکت‌هاي توليد برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني از کشورهاي مختلف جهان، در نجف اشرف برپا مي‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا