رسانه های شیعه

تقدیر مدیر نمایشگاه بین المللی کتاب شهر مقدس کربلا از غرفه «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام»

از غرفه «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب شهر مقدس کربلا تقدیر شد.

 

از غرفه «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» در سیزدهمین نمایشگاه کتاب شهر مقدس کربلا تقدیر شد.

با پایان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب شهر مقدس کربلا، مدير این نمايشگاه بین المللی با حضور در غرفه «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» از این مجموعه رسانه ای تقدیر نمود.

«سید میسر الحکیم» مدير نمايشگاه بين المللى كتاب شهر مقدس كربلا، طی مراسمی با حضور در غرفه «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» با اهدای لوح تقدیری از این مجموعه رسانه ای شیعی مستقل، تقدیر بعمل آورد.

در این مراسم که مدیریت محترم مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام نیز در آن حضور داشت،  «سید میسر الحکیم» طی سخنانی، ضمن تشکر از خدمات این مجموعه رسانه ای در نشر فرهنگ اصیل «اهلبیت علیهم السلام»، برای این مجموعه آرزوی موفقیت روز افزون نمود.

«مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» علاوه بر تولید برنامه های شیعی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی و پخش این برنامه ها در سراسر جهان، توسط موسسه فرهنگی «فدک» نیز محصولات فرهنگی خود را در نمایشگاه های مختلف در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

شایان ذکر است، در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب شهر مقدس کربلا نیز، با توجه به تعداد بالای بینندگان «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» غرفه این مجموعه رسانه ای، با استقبال کم نظیری از طرف علما، فضلا، شخصیت های دینی و سیاسی و نیز شیعیان و محبین «اهل بیت علیهم السلام» روبرو شد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا