اخبار

توزیع آذوقه در میان نیازمندان کربلا

با توجه به فراگیری ویروس کرونا و شیوع آن در کشور عراق و در پی تأکیدات مقامات بهداشتی این کشور به ماندن در خانه، مؤسسه ام ابیها سلام الله علیها، از مراکز مرتبط با مرجعیت شیعه در

با توجه به فراگیری ویروس کرونا و شیوع آن در کشور عراق و در پی تأکیدات مقامات بهداشتی این کشور به ماندن در خانه، مؤسسه ام ابیها سلام الله علیها، از مراکز مرتبط با مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا اقدام به توزیع آذوقه در میان شهروندان نیازمند کرد.

به گزارش شیعه ویوز، این اقدام در پی تأکیدات مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله مبنی بر رسیدگی به خانواده های نیازمند در ایام شیوع ویروس کرونا و با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ خیریه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از دیگر مراکز مرتبط با مرجعیت شیعه در کربلا صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش، چندی پیش و با شناسایی نخستین موارد از مبتلایان به ویروس کرونا دولت عراق از مردم خواست در خانه ها بمانند و از خروج غیر ضروری بپرهیزند که این مهم برای خانواده های کم‌بضاعت نیازمند پشتیبانی از سوی نهادهای خیریه بوده و هست.

به این دلیل مراکز مرتبط با مرجعیت شیعه در پی توصیه آیت الله العظمی شیرازی دام ظله عزم خود را برای پشتیبانی بهداشتی و آذوقه ای از شهروندان آغاز نمودند و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا