مرجعیت شیعه

سفر تبلیغی نماینده دفتر آیت الله العظمی شیرازی به کشور سوئد

سفر تبلیغی نماینده «مرجعیت شیعه» به اروپا، همچنان ادامه دارد.

 

سفر تبلیغی نماینده «مرجعیت شیعه» به اروپا، همچنان ادامه دارد.

«حجت الاسلام شیخ مهدی معاش» نماینده دفتر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در ادامه برنامه های تبلیغی خود در قاره اروپا، با سفر به کشور سوئد از مراکز و مؤسسه های دینی در شهرهای استکهلم، اوربرو، گوتنبرگ و هلسینبورگ دیدن کرد.

ایشان در «استکهلم» با «حجت الاسلام شیخ زکی البیاتی» ـ از وکلای مرجعیت شیعه ـ و حجت الاسلام شیخ ریاض المیاحی، از خطبای سرشناس کشورهای اروپایی دیدار و گفتگو نموده و از حسینیه های متوسلین به حضرت زهرا، امام حسن مجتبی، امام سجاد، امامین جوادین و هیئت شباب القاسم صلوات الله علیهم اجمعین، بازدید به عمل آورد.

وی همچنین با سفر به شهرهای «اوربرو» و «گوتنبرگ» در حسینیه خدّام امام حسین علیه السلام و حسینیه سیدالشهدا علیه السلام حضور یافت و با مسئولان و اعضای این دو مرکز شیعی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام معاش در پایان خود به سوئد؛ با حضور در حسینیه رسول اعظم صلی الله علیه وآله در شهر «هلسینبورگ» در جریان برنامه های این حسینیه در ایام شهادت حضرت «صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها» قرار گرفت و در همین راستا با «حجت الاسلام سید علی قطب» از وکلای مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله در کشور سوئد، دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا