مرجعیت شیعه

اعزام نمایندگان دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی به مناطق زلزله زده بوشهر

 

به گزارش شیعه ویوز ، در پی انتشار خبر زلزله غمبار در استان بوشهر، گروهی به نمایندگی دفتر حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی از شهر مقدس قم و به دستور مرجع عالیقدر بلافاصله عازم شهرستان دشتی، بخش و شهر شُنبه و روستاهای اطراف آن شدند. 

در گزارش سفر نمایندگان دفتر معظم له آمده است که این گروه به هدف بررسی اوضاع مناطق حادثه دیده و زلزله زده و دیدار با بزرگان شهر وارد شهر شُنبه شدند و پس از بازدید از برخی روستاهای تخریب شده با خانواده های زلزله زده دیدار کردند و به ملاقات برخی از مجروحین رفته و از سلامتی و اوضاع بهداشتی و درمانی آنها از نزدیک آگاه شدند و مبالغ نقدی که به همراه این گروه ارسال شده بود بدست آنان بین زلزله زدگان توزیع شد. 

مردم زلزله زده از حضور روحانیون نماینده دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی بسیار خرسند شدند و حضور آنان را بسیار مهم تلقی نمودند و پیگیری و اقدامات آنان را مرهمی بر زخمهایشان می پنداشتند. 

در خاتمه این گروه تأکید کردند که مهمترین احتیاج زلزله زدگان در حال حاضر ضروریات زندگی از جمله: مسکن، برق و امنیت است. لذا از مؤمنین درخواست نمودند که به این مهم اهتمام ورزند و در اسرع وقت ممکن، فکری برای اسکان، برق و امنیت مناطق حادثه دیده بکنند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا