مرجعیت شیعه

کتاب اسلام و سیاست از آثار مرجعیت شیعه

نسخه الکترونیکی یکی دیگر از آثار ارزشمند مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. 

نسخه الکترونیکی یکی دیگر از آثار ارزشمند مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. 

به گزارش شیعه ویوز این کتاب که اسلام و سیاست نام دارد، به شرح معارف اسلامی و آشنایی مردم جهان با زیبایی های مبانی سیاسی اسلام رسول خدا صلی الله علیه وآله و حکومت امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام پرداخته است. 

مرجعیت شیعه در این اثر با تکیه بر مهم ترین منابع قانون گذاری اسلام از قبیل: قرآن، سنّت شریف نبوی و سیره اهل بیت علیهم السلام نمونه‌هایی زنده و عینی را از سیاست حکیمانه‌ای که قرآن کریم ما را بدان فرمان داده و اهل بیت علیهم السلام آن را به اجرا در آورده‌اند، ذکر کرده نموده اند.

در این کتاب که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در دسترس است به موضوعاتی همچون: سیاست حکیمانه پیامبر خدا صلی ‌الله‌ علیه ‌و ‌آله، سیاست حکیمانه امیرمؤمنان حضرت علی علیه ‌السلام، سیاست اسلام در زمینه اقتصاد، بهداشت، سلامت، تأمین اجتماعی، عمران و کشاورزی، روابط بین الملل، صلح و جنگ، مبانی سیاست خارجی و چندین موضوع دیگر پرداخته شده است.

علاقمندان به آشنایی با مبانی سیاسی اسلام می توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب به زبان فارسی به کانال تلگرام شیعه ویوز فارسی مراجعه نمایند.

@Shiawaves_persian

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا