مرجعیت شیعه

توزیع کمک های جمعیت سید الشهدا علیه السلام در میان نیازمندان قم

در پی تأکیدات مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله مبنی بر حمایت از نیازمندان در روزهای مقابله با ویروس کرونا، شعبه شهر مقدس قم

 

در پی تأکیدات مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله مبنی بر حمایت از نیازمندان در روزهای مقابله با ویروس کرونا، شعبه شهر مقدس قم جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام، از مراکز مرتبط با معظم له در کشور کویت اقدام به تهیه بسته های معیشتی برای شهروندان استان قم کرد.

این بسته ها شامل مواد غذایی از جمله: برنج و روغن و دیگر اقلام ضروری است که به دست خانواده های نیازمند و خانواده هایی که در جریان شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند، می رسد.

چندی پیش و با شیوع ویروس کرونا مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی مدظله از تمامی مؤمنان خواستند تا به یاری خانواده های نیازمند در این روزها بشتابند.

جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام از مراکز مرتبط با مرجعیت شیعه در کشور کویت است، که به فعالیت های متعدد فرهنگی، خیریه و اجتماعی می پردازد.

ساخت مسجد و حسینیه، تأسیس حوزه های علمیه و مراکز دینی و فرهنگی، تأسیس بیمارستان های خیریه، چاپ و توزیع کتب دینی و فرهنگی، کمک به نیازمندان و… از جمله فعالیت های این جمعیت خیّر، در نقاط مختلف جهان است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا