مرجعیت شیعه

مشارکت مراکز عراقی مرتبط با مرجعیت شیعه در کمپین اهدای خون «امام الحیاة»

طبق فرمان مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله، مبنی بر اهدای خون در ایام میلاد مبارک حضرت سیدالشهدا علیه السلام مراکز مرتبط با معظم در کشور عراق در روز سوم شعبان با اهدای خون

 

طبق فرمان مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله، مبنی بر اهدای خون در ایام میلاد مبارک حضرت سیدالشهدا علیه السلام مراکز مرتبط با معظم در کشور عراق در روز سوم شعبان با اهدای خون و همچنین جمع آوری آن از شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با کمپین اهدای خون «امام الحیاة» مشارکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجعیت شیعه، در این برنامه خیریه که جمعی از نمایندگان معظم نیز در آن شرکت کردند، برخی از مراکز مرتبط با مرجعیت در مقر خود تمهیدات لازم برای دریافت خون های اهدایی را فراهم نموده و علاوه بر کادر اداری این موسسات و مراکز از سایر مشتاقان نیز خون دریافت کردند.

موسسه فرهنگی ـ خیریه حضرت رسول اعظم صلی الله علیه وآله در شهر مقدس کاظمین، هیئت فرهنگی صادقیه در شهر بصره و موسسه حضرت ام البنین سلام الله علیها در استان میسان از جمله این مراکز بودند.

طی این برنامه خون های دریافتی توسط مراکز مرتبط با مرجعیت شیعه در اسرع وقت به مراکز درمانی انتقال یافته و به مجروحان نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق(الحشدالشعبی) و سایر بیماران نیازمند به خون اهدا شود.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا