مرجعیت شیعه

تاکید مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شيعه، بر اتحاد عراقی ها به دور از فرقه گرایی

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه گفت: در راه رسیدن به عراقی به دور از فرقه گرایی، باید مردم با یکدیگر متحد شوند.

 

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه گفت: در راه رسیدن به عراقی به دور از فرقه گرایی، باید مردم با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش شیعه ویوز، «سید عارف نصر الله» مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالی قدر «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی» در شهر مقدس کربلا،  میزبان «شیخ بلال العبدلی الحسنی» یکی از چهره های سرشناس اهل سنت شهر «فلوجه» و «حجت الاسلام شیخ علی الزیداوی» عضو موسسه «البدور المنیرة» در بغداد بود.

وی در این دیدار طی سخنانی گفت:  شهر مقدس کربلا، میعادگاه میلیون ها زائر، و پاره ای از بهشت است که مردم از سرتاسر دنیا برای انجام زیارت امام حسین علیه السلام و حضرت اباالفضل العباس علیه السلام به سوی این شهر می آیند، به ویژه در ایام زیارت های میلیونی مانند اربعین حسینی، که نمایان گر اتحاد میان اقشار یک ملت واحد از طریق دوری از تفرقه و فرقه گرایی است.

نصر الله افزود: این تنها شهر جهان است که قلبش و مرزهایش را برای تمام مردم دنیا باز کرده، این شهر امام حسین علیه السلام است و تنها منطقه ای از جهان است که مردم علاوه بر غذای خود، غذای زائران را به صورت رایگان تأمین می کنند و خوابگاه ها را در اختیار آن ها می گذارند و خدمات مختلف دیگر را به آن ها ارائه می کنند؛  این ها در جهان بی نظیر هستند.

وی در ادامه تاکید کرد:  امروز ما با یک امتحان دشوار مواجه هستیم که باید با تمرکز بر مهم ترین امور، بر وضع موجود غلبه کنیم. ما باید در برابر دشمنان همبستگی داشته باشیم، نه اینکه با یکدیگر بجنگیم و این واقعیتی است که دشمنان را نابود می کند.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه در کشور عراق، در پایان سخنانش گفت: در سایه ی حذف فرقه گرایی، همگی ما از صلح، امنیت و ثبات برخوردار خواهیم شد و در این صورت، زندگی به همراه آزادی و عدالت برای همه اقشار مردم عراق تضمین شده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا