مرجعیت شیعه

آیت الله العظمی شیرازی: با حکمت، سعه صدر، گذشت و ایجاد محبت، با مشکلات مبارزه کنید

«سید عارف نصرالله» مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت در کشور عراق،  با مرجع عالی قدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله در شهر مقدس قم دیدار کرد. 

 

«سید عارف نصرالله» مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت در کشور عراق،  با مرجع عالی قدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله در شهر مقدس قم دیدار کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجعیت شیعه، در این دیدار سید عارف نصرالله ضمن ارائه گزارشی کوتاه از اوضاع کلی عراق و تحولات جاری در تمام عرصه ها، بر ضرورت و اهمیت افزایش فعالیت های نهادهای مرجعیتی و فعال سازی نقش حوزه ها و موسسه های دینی در جامعه تأکید کرد.

وی افزود:  این امور باید به گونه ای انجام شود که از انتشار افکار گمراه کننده و تحرکاتی منحرف که قصد رخنه و تأثیر بر جوانان مؤمن و تضعیف عقايد  آنان دارد، جلوگیری کند.

سپس مرجع عالی قدر طی سخنانی فرمودند:  پیش از پرداختن به دیگران، باید ابتدا از خود آغاز کرد و در کسب فضیلت ها کوشش داشت و در رویارویی با سختی ها قوی تر شد.

معظم له ادامه دادند: باید در فعالیت ها پایدار بود و در تمام شرایط و احوال اصل «نه به نا امیدی و سرگشتگی و آری به مشکلات» را نصب العین قرار داد  و به آن عمل کرد.

ايشان با اشاره به پایان نداشتن مشکلات، افزودند:  بنابراین باید با حکمت، صبر، مقاومت، سعه صدر، گذشت، ایجاد محبت در میان مردم،  و پرهیز از خشم،  با مشکلات مقابله کرد و بدانیم که مشکلات را پایانی نیست و این قانون و سنت زندگی است.

 سید عارف نصرالله نیز  آمادگی بیش از پیش خود را برای خدمت به دین،  و مذهب اهل بیت علیهم السلام و مرجعیت صالح و توجه پدرانه ی آن،  و دفاع از کرامت این نهاد، اعلام کرد.

در پایان این دیدار، بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی شیرازی از تلاش های خیرخواهانه برادران فعال در مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت و سایر موسسه هایی که برای نشر فرهنگ اسلامی و اندیشه و فضائل اهل بیت علیهم السلام می کوشند و این مسیر را ادامه می دهند،  تشکر کردند و توفیق همگان را برای فعالیت بیشتر و کارآمدتر و مفیدتر،  از خدای متعال خواستار شدند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا