مرجعیت شیعه

پایان مرحله اول طرح تسهیل ازدواج «خانه مودت»با اهدای کمک‌های مالی و جهیزیه به زوج های جوان

موسسه فرهنگی و نیکوکاری «مصباح الحسین علیه السلام»،  از پایان توزیع کمک‌های مالی در بین برندگان قرعه کشی مرحله اول طرح «خانه مودت» خبر داد.

 

موسسه فرهنگی و نیکوکاری «مصباح الحسین علیه السلام»،  از پایان توزیع کمک‌های مالی در بین برندگان قرعه کشی مرحله اول طرح «خانه مودت» خبر داد.

این موسسه اعلام کرد: با تحویل آخرین سری از جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، به جوانان برنده قرعه کشی طرح «خانه مودت» از استان های مختلف کشور عراق،  مرحله نخست این پروژه عظیم به پایان رسید.

تعدادی از زوج‌های جوان، با بهره‌مندی از این کمک‌ها و وسایل ضروری زندگی،  به خانه بخت رفتند و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گفته مسئولين موسسه مصباح الحسین علیه السلام، این طرح با کمک خیرین عراقی و با حمایت دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی راه اندازی شده، و متولیان قصد دارند در مرحله‌های بعدی این طرح، ضمن افزودن بر تعداد برندگان قرعه کشی، خدماتی  بیشتر را به جوانان خواهان ازدواج در کشور عراق، ارائه کنند.

شایان ذکر است، پروژه عظیم «خانه مودت» به عنوان بزرگ ترین طرح ازدواج جوانان شناخته شده، و با هدف تسهیل ازدواج جوانان مجرد در عراق و از بین بردن پدیده تجرد، و کمک به جوانان خواهان ازدواج، راه اندازی شده است.

در مرحله نخست این طرح بزرگ که با پوشش شبکه رسمی تلویزیون عراق و شبکه «الشعائر» و شبکه «امام حسین ۲» (به زبان عربی) همراه بود،  ۳۰ جوان  به خانه بخت فرستاده شدند، و در مرحله دوم نیز از بین جوانان ثبت نام کرده در این طرح،  ۶۰ دختر و پسر عراقی،  از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد و برای شروع زندگی مشترک،  کمک ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا