مرجعیت شیعه

آموزش فرهنگ دینی به نسل جدید، آنها را دربرابر فرهنگ های جعلی واکسینه می کند

یکی از مراجع تقلید شیعه درسخنانی هیات های تربیتی و آموزشی را به لزوم آموزش فرهنگ دینی و عقیدتی به جوانان و نوجوانان و نسل جدید دعوت نمودند. 

 

یکی از مراجع تقلید شیعه درسخنانی هیات های تربیتی و آموزشی را به لزوم آموزش فرهنگ دینی و عقیدتی به جوانان و نوجوانان و نسل جدید دعوت نمودند. 

آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم مدظله، که در میان جمعی از مربیان تربیتی و آموزشی منطقه الصویره در شمال استان واسط عراق سخن می گفتند، به کادرهای آموزشی و تربیتی توصیه کردند که با آموزش فرهنگ دینی اصیل و مسائل اعتقادی درست شیعه به نوجوانان، آنها را در برابر فرهنگ های جعلی واکسینه کنند.

معظم له، با اشاره به اینکه کادرهای آموزشی و تربیتی باید در راستای تبیین قدرت دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان و منحصر به فرد بودن آنها از این حیث اقدام کنند، فرمودند: قدرت و مصونیت دینی و عقیدتی که جوانان از آن برخوردارند، نقشه های دشمنان را ناکام گذاشت و خاک و مقدسات عراق را حفظ کرد.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه تاکید کرد: کادرهای آموزشی باید به نقش خود در زمینه تبیین حقایق برای نوجوانان عمل کنند، تا آنها فریب فرهنگ های جعلی و پر زرق و برق را نخورند.

ایشان افزودند: کاردهای آموزشی باید آموزش اخلاق فاضله، نمونه های عالی انسانی و امور خیر برگرفته از میراث ائمه اهل بیت علیهم السلام را در راس آموزش های خود برای نسل جدید قرار دهند.

 آیت الله العظمی حکیم در پایان از کادرهای آموزشی و تربیتی خواستند نسبت به تبیین تخلیه دینی و معنوی دیگر امت ها و تخریب آنها از سوی کشورهای دیگر پرداخته و در قبال نسل جدید مسئولیت پذیر باشند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا