مرجعیت شیعه

خدمات صدها موکب مرتبط با مرجعیت شیعه، به زائران میلیونی اربعین حسینی

صدها موکب مرتبط با مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی، خدماتی گسترده  را در زیارت میلیونی اربعین حسینی ، به زائران سید الشهدا علیه السلام ارائه کردند.

 

صدها موکب مرتبط با مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی، خدماتی گسترده  را در زیارت میلیونی اربعین حسینی ، به زائران سید الشهدا علیه السلام ارائه کردند.

به گزارش شیعه ویوز، اکثرا این موکب ها  از آغاز ماه صفر همراه با شروع پیاده روی میلیونی اربعین حسینی از دورترین نقاط کشور عراق به سمت کربلای معلی،  فعالیت های خود را آغاز کردند و بسیاری از آن ها تا چند روز پس از اربعین نیز به این خدمات ادامه می دهند.

 این موکب ها که تعدادشان به صدها مورد می رسد، خدماتی مختلف از جمله تدارک غذای مورد نیاز زائران در سه وعده، تامین محل استراحت برای زائران اربعین، و پاسخ گویی به سوالات شرعی خیل عظیم زائران، ارائه کردند.

 همچنین، ده ها موکب مرتبط با مرجع عالی قدر در شهر مقدس کربلا، به ارائه ی خدماتی گسترده به زائران حسینی در ایام اربعین پرداختند.

 علاوه بر این ها، پروژه بزرگ خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط دفتر روابط عمومی مرجعیت در کربلای معلی به اجرا در آمد  که از جمله خدمات آن می توان به حمل و نقل رایگان زائران اربعین حسینی به سمت کربلای معلی و بالعکس از نقاط معین شده، پخت روزانه حدود 100هزار نان برای موکب ها،  توزیع 25 هزار پرس غذا به صورت روزانه در سه وعده، پخش هزاران بسته آب آشامیدنی در بین موکب ها،  و فراهم کردن محل استراحت شبانه روزی برای بیش از 40 هزار نفر، اشاره کرد.

 همچنین شبکه های ماهواره ای وابسته به مرجع عالی قدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی (مدظله)، و شبکه های شیعی مستقل مرتبط با معظم له، علاوه بر پوشش زنده زیارت میلیونی اربعین حسینی، ده ها ویژه برنامه و کلیپ مرتبط با این بزرگ ترین همایش سالانه انسانی، تولید و پخش کردند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا