مرجعیت شیعه

آیت الله العظمی مدرسی: باید از تمام امکانات برای پیشرفت عراق استفاده شود

باید از تمام امکانات برای پیشرفت عراق استفاده شود.

 

باید از تمام امکانات برای پیشرفت عراق استفاده شود.

آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی یکی از مراجع تقلید، طی سخنانی گفتند: جا دارد که پیروزی بر بدترین و خطرناکترین دشمن که همان داعش تکفیری و تروریستی است، به تمامی اقشار ملت عراق تبریک گفته شود و مسئولین زمینه رفاه ملت را فراهم کنند.

در ادامه معظم له، بر ضرورت تشویق به سرمایه گذاری داخلی و خارجی در عراق و رها کردن اختلافات سیاسی تاکید کرد و افزود:‌ تمامی این مسائل تنها با غلبه بر دشمنی حاصل می شود که پایه های پیشرفت را در هم می کوبد و این دشمن، همان فساد اداری و اقتصادی است.

آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی، خواستار گسترش فرهنگ خدمت به مردم در میان کارمندان، کنار گذاشتن عادت امروز و فردا کردن و مسائلی که موجب اذیت و آزار شهروندان می شود، شد.

ایشان به تشویق سرمایه گذاری برای استفاده بیشتر از امکانات اقتصادی موجود به ویژه در زمینه کشاورزی و معدن، دعوت و بر اهمیت تلاش برای تأسیس پالایشگاه ها و صنایع مرتبط که می تواند در پیشرفت عراق نقش موثری داشته باشد، تاکید کرد.  

معظم له در پایان افزود: عراق در آستانه مرحله جدیدی است و گروه های مختلف حاضر در آن نباید به اختلافات سیاسی که هیچ فایده ای ندارد، روی بیاورند؛ بلکه همگی باید برای تحقق اهداف والایی که با ارزش های دینی و ملی عراق مطابقت دارد، تلاش کنیم.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا