مرجعیت شیعه

اعلام آمادگی دفتر مرجعیت شیعه در کربلا برای همکاری با شهرداری

دفتر روابط عمومی آیت الله العظمی شیرازی آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری در جهت نظافت و تامین امنیت شهر مقدس کربلا در ایام اربعین حسینی اعلام کرد.

 

دفتر روابط عمومی آیت الله العظمی شیرازی آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری در جهت نظافت و تامین امنیت شهر مقدس کربلا در ایام اربعین حسینی اعلام کرد.

«سید عارف نصر الله» مدیر مرکز روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله در کربلای معلی، از آمادگی این مرکز برای تشکیل تیم های داوطلب با هدف همکاری با شهرداری و سایر ارگان های دولتی شهر مقدس کربلا در جهت نظافت و تامین امنیت این شهر در ایام زیارت میلیونی اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر «آیت الله العظمی شیرازی» وی در این زمینه گفت: طی ملاقاتی که با رئیس شورای عالی استان کربلای معلی در نخستین روزهای ورود زائران اربعین حسینی به این شهر داشتیم، آمادگی کامل خود را برای همکاری با دولت محلی برای خدمات نظافتی و تامین امنیت زائران از طریق تشکیل تیم هایی از جوانان حسینی عراقی، اعلام کردیم. 

«سید عارف نصرالله» در ادامه به بیان انگیزه خود از این اقدام اشاره کرد و گفت: این اقدام بخشی از فرهنگ حسینی و نشأت گرفته از توصیه های مرجعیت دینی ما است.

وی ادامه داد: ما همانند هر سال از داوطلبان جوان ثبت نام کرده، ضمن تهیه وسایل مورد نیاز، وظایف آنان را با هماهنگی با ادارات دولتی و مواکب و هیئت های حسینی در سرتاسر شهر مقدس کربلا، مشخص نمودیم.

مدیر مرکز روابط عمومی دفتر «آیت الله العظمی شیرازی» در پایان از استقبال پرشور جوانان حسینی برای شرکت در این امر خبر داد و گفت: همیشه داوطلبان زیادی داریم که عاشق خدمت به زائران «امام حسین علیه السلام» هستند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا