جهان اسلام

پيام بنياد جهانى آيت الله العظمى شيرازى به مناسبت ماه مبارك رمضان

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی، طی بیانیه ای با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، وضعیت مسلمانان را در شرایط بدی توصیف کرد.

 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی، طی بیانیه ای با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، وضعیت مسلمانان را در شرایط بدی توصیف کرد.

در بيانه اين بنياد با اشاره به اقدامات تروریستی سنی های تندرو که تعداد بیشماری را به کام مرگ کشانده و میلیونها نفر را با آرزوی زندگی بهتر، مجبور به مهاجرت کرده، آمده است : تعداد یتیمان جنگی و میزان خشونت های داخلی و ظلم و بی عدالتی، توسط دولت های فاسد؛ در حال افزایش است .

این بنیاد جهانی با بیان اینکه برای ایجاد امتی عزیز، نیاز داریم به اصول و ارزشهای دینی بازگردیم تا از فجایعی که ناشی از جهل، ظلم و ستم، بی تفاوتی و تبعیض طبقاتی نفرت انگیز نجات پیدا کنیم، راهکارهایی را ارئه کرد.

این روش ها عبارتند از: بازگشت به قرآن کریم، پیروی از ارزشهای اخلاقی والا و پسندیده، برقراری صلح و دوستی و پرهیز از خشونت در زندگی روزمره، تجدید نظر در مورد رسانه ها و پاسداری از فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و معرفی فرهنگ ایشان به جهانیان. 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی در پایان بیانیه از خداوند متعال خواسته است تا ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تجدید نظر در هر آنچه مربوط به دین و دنیای مسلمانان می شود،  قرار دهد، تا آخرتی پر برکت نیز در انتظار ایشان باشد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا