جهان اسلامموسسات جهانی شیعه

فراخوان مرکز حقوقی آدم برای کمک رسانی به خانوارهای روزمزد و کم درآمد

مرکز آدم برای دفاع از حقوق و آزادی ها از راه اندازی پویشی تحت عنوان «برای انسان» خبر داد.

مرکز آدم برای دفاع از حقوق و آزادی ها از راه اندازی پویشی تحت عنوان «برای انسان» خبر داد.

به گزارش شیعه ویوز، مرکز آدم اعلام کرده است که این پویش با هدف کمک رسانی و امداد به لایه هایی از جامعه که زندگی شان با مزد روزانه تأمین می شود یا کسانی که درآمدی ثابت و مشخص ندارد و روزهای سختی را تجربه می کنند، راه اندازی شده است. 

در فراخوان مرکز حقوق بشری آمده است: با توجه به وظیفه انسانی، اخلاقی و شرعی و به منظور حمایت از خانواده های آبرومند با درآمد محدود و یا فقرا و نیازمندان، باید به یاری آنها بشتابیم تا به خارج شدن از خانه خود نیازی نداشته باشند.

مرکز آدم افزود: از این رو از تمام برادران برخوردار و توانمند خواسته می شود بدون از دست دادن فرصت و اتلاف وقت چنین پویشی را راه اندازی کنند تا تکامل اجتماعی افراد جامعه را باعث شده و افراد کم درآمد را از گزند آثار شوم این ویروس نجات دهند.

در ادامه فراخوان این مرکز آمده است: معصوم علیه السلام می فرماید: به زمینیان رحم کنید تا آنکه در آسمان است به شما رحم کند.

پس حال که خواهان نزول رحمت خدای سبحان هستیم تا به واسطه آن، این بلایی که در آستانه همه گیر شدن قرار داشته و ممکن است به فاجعه بشری تبدیل شود، از ما دور گردد؛  باید با مهربانی به یکدیگر رحم نموده و کمک نمائیم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا