جهان اسلام

برگزاری نشست مشورتی در آستانه ماههای حزن اهل بیت (علیهم السّلام) محرم و صفر

در راستای انجام آمادگیهای ویژه ماههای حزن اهل بیت علیهم السّلام محرم و صفر و برنامه ریزی های کلی برای این ماهها، بخش شعائر و موکب های حسینی وابسته به

 

 

در راستای انجام آمادگیهای ویژه ماههای حزن اهل بیت علیهم السّلام محرم و صفر و برنامه ریزی های کلی برای این ماهها، بخش شعائر و موکب های حسینی وابسته به آستان های مقدس حسینی و عباسی همایشی را با حضور نمایندگان دستگاهها و ادارات امنیتی استان کربلای معلی به همراه نمایندگان هیاتها و موکبهای حسینی استان های عراق برگزار کرد.

به گزارش شیعه ویوز، این کنفرانس به میزبانی آستان مقدس عباسی در سالن امام حسن مجتبی علیه السّلام برگزار شد. 

 در این کنفرانس، حاج ریاض نعمه السلمان، رئیس بخش شعائر، موکبها و هیاتهای حسینی در سخنانی ضمن تشکر از دستگاه‌های امنیتی و خدماتی و مسئولان حاضر گفت: ما اطمینان داریم که همگان در این گونه مناسبتها نسبت به مسئولیت خود دقت و توجه بسیار دارند زیرا که این مساله همانند امانتی بر گردن آنها است. 

السلمان تاکید کرد: هیأتها و موکبها سبب تداوم بخشیدن به نهضت جاودانه حسینی هستند و ما باید به کمک این این هیاتها و موکبها آنچه را که در توان داریم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

بعد از این سخنان، حاضران در نشست پس از ارائه شکل کلی طرحهای امنیتی و خدماتی و راههای تضمین موفقیت آن، به بررسی و مشورت در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران عزادار در ماه‌های محرم و صفر پرداختند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا