جهان اسلام

بازگشایی خیابان های مرکز شهر مقدس کربلا

شهرداری کربلای معلی از بازگشایی چندین خیابان در مرکز این شهرمقدس خبر داد.

 

شهرداری کربلای معلی از بازگشایی چندین خیابان در مرکز این شهرمقدس خبر داد.

شهرداری شهر مقدس کربلا با همکاری و هماهنگی فرماندهی عملیات استان کربلای معلی، چندین خیابان اصلی در مرکز اسن شهر مقدس را که به واسطه دیوارهای بتنی بسته شده بود، باز کرد.

ماجد ناجی مدیر روابط عمومی شهرداری استان کربلا با اعلام این خبر، ضمن اشاره به بالا رفتن ضریب امنیتی شهر مقدس کربلا،گفت : دیگر نیازی به دیوارهای بتنی جهت حفظ امنیت زائران و مجاوران حرم های اهل بیت علیهم السلام نمی باشد.

وی افزود: علاوه بر بازگشایی این خیابان ها و تسهیل در تردد مردم و وسایل نقلیه، دو ایست بازرسی منطقه باب طویریج و بیمارستان حضرت عباس علیه السلام  و نیز ایست بازرسی منظقه الاودی به طور کامل برچیده شده اند.

در این راستا مردم شهر مقدس کربلا رضایت خود را از بازگشایی خیابان های مرکز شهر اعلام و از مسئولان خواستند تا خیابان های دیگر را نیز، برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و زیبایی شهر بازگشایی کنند.

شایان ذکر است، شهر مقدس کربلا در راستای حفظ امنیت زائران و ساکنان این شهر مقدس توسط تعداد زیادی از ایست های بازرسی و موانع بتنی حفاظت می شد که خوشبختانه و بعد از شکست گروه تروریستی داعش و بالارفتن هرچه بیشتر امنیت کربلای معلی دیگر نیازی به این موانع نیست.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا