جهان اسلام

دفتر مرجعیت شیعه در کربلای معلی پذیرای شخصیت های دینی و اجتماعی و طلاب علوم دینی

دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در شهر مقدس کربلا پذیرای هیئت نمایندگی مؤسسه خیریه السراج المنیر بود.

 

دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در شهر مقدس کربلا پذیرای هیئت نمایندگی مؤسسه خیریه السراج المنیر بود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، این هیئت طی ملاقات و گفتگو با حجت الاسلام شیخ ناصر الاسدی از اعضای دفتر معظم له، درباره فعالیت های موسسه و اهداف آینده آن توضیحاتی ارائه کرد. 

همچنین حجت الاسلام الاسدی در زمینه اهمیت کارهای خیریه و رهنمودهای مرجعیت دینی در رابطه با حمایت از ایتام و همچنین جوانان مومن به خصوص در مسئله ازدواج با هیئت میهمان به گفتگو پرداخت.

همچنین بر اساساس این گزارش، برخی از شخصیت های اجتماعی از جمله رئیس سابق کانون وکلا در دفتر آیت الله العظمی شیرازی حضور یافته و با مسئولان دفتر معظم له در کربلای معلی به گفتگو نشست.

 در این ملاقات ها درباره اوضاع جاری و مشکلات ساکنان شهر مقدس کربلا مانند کمبود خدمات عمومی به ویژه در بخش برق رسانی و مسکن رایزنی هایی صورت گرفت.

دفتر مرجعیت همچنین پذیرای جمعی از طلاب حوزه علمیه امام حسین علیه السلام از شهر بصره بود که طی آن حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی شیرازی در جمع آنان به ایراد سخن پرداخت. 

ایشان با اشاره به برخی از توصیه های مرجع راحل آیت الله العظمی سید محمد شیرازی قدس سره، در زمینه اهمیت برخورداری از اخلاق نیکو، ضرورت کسب تقوا، تلاش برای رفع نیازهای مردم و کسب درجات عالی علمی مطالبی را بیان کردند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا