جهان اسلام

اصابت راکت به حومه دمشق

منابع امنیتی و پزشکی در سوریه از جان باختن و مجروح شدن ده ها غیر نظامی در نتیجه اصابت راکت به حومه پایتخت این کشور خبر دادند.

 

منابع امنیتی و پزشکی در سوریه از جان باختن و مجروح شدن ده ها غیر نظامی در نتیجه اصابت راکت به حومه پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش سانا، یک منبع آگاه در فرماندهی پلیس شهر دمشق، پایتخت این کشور اعلام کرد که اصابت راکت پرتاب شده از سوی سنی های تندروی مستقر در «غوطه شرقی» در حومه شرقی این شهر به یک بازار پرتردد در محله «الکشکول» در اطراف شهر «جرمانا» جان ده ها تن را گرفته و به شمار بسیاری از منازل و ده ها خودرو نیز خسارت زیادی وارد کرده است.

بر اساس این گزارش، «هیثم الحسینی»، مدیر بیمارستان دمشق نیز با اشاره به تلفات انسانی این اقدام تروریستی تاکید کرد که جنازه ۳۵ تن از قربانیان حمله به بازار محله الکشکول به این بیمارستان منتقل شده اند.

به گفته مدیر بیمارستان دمشق، بخش اورژانس این بیمارستان همچنین پذیرای ۳۵ غیر نظامی دیگر بوده که در نتیجه حمله مذکور مجروح شدند و به دلیل جراحت شدید برخی از آنها احتمال افزایش شمار جانباختگان نیز وجود دارد.

در همین حال، یک منبع دیگر در فرماندهی پلیس دمشق نیز اعلام کرد که اصابت راکت های پرتاب شده از سوی تروریست های مستقر در مناطق آزاد نشده غوطه شرقی به منطقه «المزه» و محله «العماره» در مجموع مجروح شدن ۱۷ غیر نظامی از جمله یک زن و پنج کودک را در پی داشته است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا