جهان اسلام

برگزاری همایش مراکز و موسسات شیعی، با حضور دفتر ارادتمندان به مرجعیت

همایشی با شرکت موسسات و مراکز شیعی در بغداد برگزار شد.

 

همایشی با شرکت موسسات و مراکز شیعی در بغداد برگزار شد. 

مرکز ارادتمندان به مرجعیت در همایش مراکز و موسسات اسلامی-شیعی در بغداد پایتخت عراق حضور یافت.

به گفته مسئولان این مرکز هدف از مشارکت در این همایش که شخصیت های سیاسی، دینی، اجتماعی و مدیران مراکز و موسسات اسلامی-شیعی نیز در آن حضور داشتند، بررسی اوضاع سیاسی عراق و پیروزی های نیروهای مردمی و امنیتی بود.

همچنین در این همایش مواردی مانند نقش حوزه علمیه در پیروزی های اخیر نیروهای الحشد الشعبی و امنیتی عراق در جبهه های نبرد با سنی های تندروی داعش، قانون پارلمانی الحشد الشعبی، اداره مجلس قوای سیاسی-جهادی و امور مربوط به آن، کاستی و نبود خدمات اجتماعی و رفاهی برای شهروندان عراقی، برپایی جلسات و گفتگو با رئیس شورای استانداری و تقدیم پیشنهادات و رساندن صدای مردم به ایشان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اقای علی السرای مدیر مرکز ارادتمندان به مرجعیت شیعه در این همایش ضمن اشاره به احترام به قانون و کاشتن بذر اعتماد بین مردم و دولت از طریق ارائه بهترین خدمات به آنها، گفت: تمامی پیروزی های به دست آمده از سوی نیروهای مردمی مدافع عتبات و مقدسات عراق(الحشد الشعی) و نیروهای مسلح عراق یک رویداد تاریخی است .

وی افزود: ما با حضور در این همایش وظیفه داریم که به ملت مظلوم عراق خدمت نموده و  ضمن نشر فرهنگ و تعالیم اهل بیت علیهم السلام، نقش مراجع دینی را در حمایت از مسلمان، در جهان بیان کنیم.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا