عتبات و اماکن مقدسه

افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف با حضور مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

نهمین دوره «نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی» شهر مقدس نجف، با حضور «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام »افتتاح شد.

 

نهمین دوره «نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی» شهر مقدس نجف، با حضور «مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام »افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این دوره از «نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی نجف اشرف» که با حضور علما، فضلا، شخصیتهای دینی، فرهنگی و سیاسی کشور عراق و دیگر کشورها همراه بود، «حجت الاسلام والمسلمین سید نزار حبل المتین» طی سخنانی با تاکید بر ساماندهی هرچه بیشتر فرهنگ کتاب خوانی و نیز لزوم حمایت هرچه بیشتر از محصولات فرهنگی مطابق با فرامین دین مبین اسلام به ایراد سخن پرداخت.

این دوره از نمایشگاه، توانسته بیش از 230 ناشر از کشور عراق و دیگر کشورها را جذب نموده و با ارائه حدودا 50 هزار عنوان کتاب خواسته بازدیدکنندگان را به شکل مطلوبی برآورده نماید.

«مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» نیز پس از درخواست های مکرر علاقه مندان و فرهنگیان شیعی در عراق و دیگر کشورها، در «نمایشگاه بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی نجف اشرف» شرکت نموده است.

«مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام» که حضور موفقیت آمیز خود در دیگر نمایشگاه های بین المللی کتاب و محصولات فرهنگی را تجربه نموده، با وجود این که برای اولین بار است در این نمایشگاه شرکت کرده با استقبال گسترده مخاطبان خود روبرو شده است.

در غرفه «مجموعه رسانه ای ام حسین علیه السلام» به سوالات بازدیدکنندگان درباره چگونگی کسب موفقیت در اداره رسانه های شیعی پاسخ داده شده و محصولات فرهنگىِ این مجموعه رسانه ای نیز، از طریق «موسسه فرهنگي فدك» در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است، نمایشگاه بین المللی کتاب شهر مقدس نجف، در صحن امام حسین علیه السلامِ حرم امیر المومنینی علیه السلام واقع شده و تا تاریخ 28 اسفند ماه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا