عتبات و اماکن مقدسه

همکاری مشترک آستان مقدس علوی و یونیسف در اجرای برنامه های انسان دوستانه

فرستاده صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در آستان مقدس علوی حضور یافت. 

 

فرستاده صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در آستان مقدس علوی حضور یافت. 

هیئتی از سازمان بین المللی یونیسف به سرپرستی مسئول برنامه حمایت از کودکان ونوجوانان خانم «برجید کندی فیستر» به زیارت بارگاه مطهر امیرالمومنین علیه السلام مشرف شده و با مسئولین این آستان نیز دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این آستان، «فیستر» درباره این دیدار گفت: طی دیداری که با مسئولین آستان علوی داشتیم پیرامون راهکارهای همکاری مشترک با هدف اجرای برنامه های انسان دوستانه ویژه کودکان به گفتگو پرداختیم ودر این راستا علاوه بر آستان با استانداری نجف وسایر نهادهای دولتی وغیر دولتی همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: آستان علوی می تواند نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه های ما جهت حمایت از کودکان ونوجوانان داشته باشد وطی دیداری که با جانشین تولیت آستان داشتیم جهت همکاری با ینویسف وچگونگی رسیدن  به کودکان مورد نظر برنامه ما اعلام آمادگی کردند.

نماینده سازمان یونیسف خاطر نشان کرد: شخصیت تاریخی حضرت علی علیه السلام که همواره مساله سرپرستی از ایتام وحمایت از کودکان را در نظر داشتتند، برای ما الگوست ودر برنامه انسان دوستانه ای که در عراق اجرا می کنیم، سعی می نماییم این شخصیت بزرگ را الگو قرار دهیم.

به گفته این فرستاده سازمان یونیسف، برنامه مورد نظر آنها برای کودکان 10 سال به طول می انجامد و انجام آن بدون حمایت نهادهای دولتی استان نجف اشرف ممکن نیست.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا