عتبات و اماکن مقدسه

تشرف یک بانوی مجارستانی به اسلام در حرم مطهر رضوی

یک بانوی مسیحی با حضور در آستان مقدس رضوی شیعه شد.

 

یک بانوی مسیحی با حضور در آستان مقدس رضوی شیعه شد.

خانم «آندرآ ایبوپا مارشن» بانوی مسیحی مجارستانی با حضور در بارگاه منور رضوی از دین مسیحیت به دین اسلام مشرف شد.

وی در رابطه با این اقدام خود گفت: در یک خانواده مسیحی پروتستان که گرایشات مذهبی در آن بسیار قوی بود به دنیا آمده‌ام و از ابتدای نوجوانی سؤالات فراوانی در رابطه با دین مسیحیت داشتم که پاسخی برای آنان نمی‌یافتم و همین امر موجب شد تا نسبت به این دین سرخورده شوم.

«مارشن» ادامه داد: باتوجه به اینکه خانواده‌ من یکی از صاحب نفوذان کلیسا بودند و رفتار من مغایر ارزش‌هاى مسیحیت بود رفته رفته از جانب آنان طرد شدم و همین امر موجب شد تا به کشور ترکیه سفر کنم.

وی افزود: 8 سال به صورت مخفیانه در رابطه با اسلام تحقیق و مطاله کردم و مقدمه آشنایی من با اسلام، یکی از مساجد مسلمانان و انجام کارهای فرهنگی در آنجا بود.

«مارشن» واقعه عاشورا و حوادث کربلا را نقطه آغازی برای جذب به مذهب تشیع عنوان کرد و گفت: مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام موجب شد تا محب اهل بیت علیهم السلام شوم و به این مذهب گرایش پیدا کنم.

وی با اشاره به این که خانواده اش، طردش کرده اند افزود: سختی فراوانی در این راه کشیدم که ارزشش را داشت و امروز اهل بیت علیهم السلام را جزئی از خانواده من هستند و حتی آنها را نزدیک تر از خانواده خود احساس می کنم.

این بانوی شیعه در پایان آرزو کرد تا بتواند شناخت بیشتری از اهل بیت علیهم السلام پیدا کند تا اعتقاد خود را تقویت نماید.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا