عتبات و اماکن مقدسه

تمهیدات آستان مقدس علوی و استانداری نجف اشرف در آستانه شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله

در آستانه سالروز شهادت حضرت «محمد مصطفی صلی الله علیه و آله» حرم مطهر حضرت «امیرالمؤمنین علی علیه السلام» سیاهپوش شد.

 

در آستانه سالروز شهادت حضرت «محمد مصطفی صلی الله علیه و آله» حرم مطهر حضرت «امیرالمؤمنین علی علیه السلام» سیاهپوش شد.

استانداری نجف اشرف و آستان مقدس علوی برای برگزاری مراسم سالروز شهادت «رسول اکرم صلی الله علیه و آله» در ۲۸ صفر مصادف با روز شنبه آینده، آماده می‌شوند.

«لؤی الیاسری» استاندار نجف اشرف، طی نشستی امنیتی ـ خدماتی طرح ویژه زیارت آستان مقدس علوی در 28 صفر را با مقامات این استان بررسی کرد. 

این نشست با حضور «خالد الجشعمی» رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استانداری، «حسین الحدراوی» رئیس کمیسیون خدمات‌رسانی در این شورا و معاونت امنیتی استانداری، فرماندهی پلیس، فرماندهان سرویس‌های امنیتی، مدیران بخش‌های خدمات‌رسانی، و نمایندگان آستان مقدس علوی برگزار شد.

الیاسری در این نشست گفت: باید همکاری و هماهنگی میان تمامی سرویس‌های امنیتی و خدماتی در این استان و استانهای مجاور برقرار شده و اطلاعات امنیتی لازم برای حفظ هر چه بیشتر امنیت زائران مبادله گردد. 

وی همچنین با اشاره به زیارت میلیونی اربعین حسینی تاکید کرد که نیروهای امنیتی، ارتش، الحشد الشعبی، نیروی هوایی و نهادهای خدمات‌رسانی، تمام تلاش خود را وقف زائران اربعین حسینی کردند و این اقدام قابل تقدیر است به ویژه که طرح ویژه این زیارت میلیونی با موفقیت برگزار شد. 

الیاسری در پایان گفت: شهر مقدس نجف، شهر همه عراقی ها و همه شیعیان و همه انسانهاست و کار در آن یک افتخار بزرگ است.

لازم به ذکر است، آستان مقدس علوی نیز با سیاهپوش نمودن حرم مطهر حضرت «امیرالمومنین علیه السلام» به استقبال 28 صفر رفته است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا