عتبات و اماکن مقدسه

نخستین گردهمایی «لبیک یا حسین» در نجف

نخستين گردهمایی مدیران اطلاع‌رسانی عتبات مقدسه عراق و زیارتگاه‌های شیعی این کشور با عنوان «لبیک یا حسین» در شهر مقدس نجف، برگزار شد.

 

نخستين گردهمایی مدیران اطلاع‌رسانی عتبات مقدسه عراق و زیارتگاه‌های شیعی این کشور با عنوان «لبیک یا حسین» در شهر مقدس نجف، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس علوی، این گردهمایی با حضور مدیران اطلاع‌رسانی آستان‌های مقدس عراق و مدیران اطلاع‌رسانی ادارات دولتی این کشور در سالن «عمار یاسر» مهمانسرای امام حسن مجتبی(علیه السلام) وابسته به آستان مقدس علوی برگزار شد.

«ایاد جبوری» رئیس شعبه سندیکای روزنامه‌نگاران در شهر مقدس نجف در گردهمایی این شهر ضمن خوشامدگویی به میهمانان، درباره خدمات بخش اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی سخن گفت.

وی افزود: هدف آستان علوی از برگزاری این گردهمایی، یکپارچه‌سازی گفتمان رسانه‌ای به منظور برجسته‌سازی فعالیت‌های زیارت میلیونی اربعین و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

در گردهمایی نجف مرتضی حمامی به عنوان دبیر، فائق شمری، رئیس بخش اطلاع‌رسانی آستان علوی، احمد فتلاوی، مدیر اطلاع‌رسانی و ارتباطات دولتی استانداری نجف اشرف و محمد خزاعی، مدیر اطلاع‌رسانی شورای استان نجف به ارائه دیدگاه‌های خود در زمینه زیارت میلیونی اربعین پرداختند.

ارتقای رسانه‌‌های عمومی و دولتی برای پوشش مراسم زیارت اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران، حمایت از رسانه‌ها برای پوشش فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی جانبی مراسم اربعین و تشکیل اتاق عملیات رسانه‌ای برای پوشش حضور میلیونی زائران و مخابره آن به جهان از دیگر موضوعات قابل بحث در این نشست بود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا