فرهنگ و هنر

چاپ و انتشار کتاب «شیعه و اتهامات ناروا» به زبان انگلیسی

کتاب ارزشمند «شیعه و اتهامات ناروا»، از تألیفات مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، به زبان انگلیسی ترجمه و چاپ شد.

 

کتاب ارزشمند «شیعه و اتهامات ناروا»، از تألیفات مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، به زبان انگلیسی ترجمه و چاپ شد.

در راستای عمل به تاکیدات مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله در امر نشر تعالیم و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به جهانیان موسسه فرهنگی رسول اکرم صلی الله علیه و آله، مرکز نشر آرا و افکار آیت الله العظمی شیرازی اقدام به چاپ و نشر کتاب «شیعه و اتهامات ناروا» (حقایق عن الشیعه) به زبان انگلیسی کرد.

این کتاب را مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در سنین جوانی به رشته تحریر درآورده است که در آن با اتکا به دلایل و اسناد قوی و تایید شده، که در بیان حقانیت اهل بیت علیهم السلام و مذهب تشیع و پیراستن چهره مذهب حقه تشیع از تحریفات و بهتان ها نگاشته شده است.

این کتاب به زبانی ساده، روان و رسا نگاشته شده و خواننده ی این اثر گرانبها با قرائت متون این کتاب به شبه افکنی برخی از گروهای گمراه و ضاله پی می ببرد .

کتاب «شیعه و اتهامات ناروا» به صورت مناظره بین دو طرف شیعه و سنی به رشته تحریر درآمده است که به شیوه ای شیوا و جذاب به پاسخ شبهات وهابیت و مخالفان مکتب اهل بیت علیهم السلام می پردازد.

گفتنی است این کتاب دارای 96 صفحه و در قطع متوسط و به دست دکتر مصطفی المیاحی ترجمه و توسط موسسه فرهنگی رسول اکرم صلی الله علیه و آله چاپ و منتشر شده است.

این کتاب پیش تر به زبان های فارسی و عربی به چاپ رسیده بود و اخیراً به همت مؤسسه فرهنگی ـ مذهبی رسول اکرم صلی الله علیه وآله (واحد کربلای معلی) به زبان انگلیسی ترجمه و در تیراژ 2000 عدد در قطع رقعی به چاپ رسید.

کتاب مذکور توسط مراکز نشر آثار و اندیشه های آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا